Wednesday 19 October 2022

ENVIDIA KOTXINA

 








"kuerpos sanos"
Year:  1997
Label:  WC
Format:  cassette
Tracks:  10
Time:  26 min.
Genre:  rock
Style:        Punk















  Discogs  ,  Lastfm  ,  Download  ,  Wikipedia  ,  Facebook  ,  Myspace  ,

























"kampos de exterminio"
Year:  1999
Label:  WC
Format:  CD, cassette
Tracks:  18
Time:  44 min.
Genre:  rock
Style:        Punk








  Discogs  ,  Download




























"en boka zerrada"
Year:  2001
Label:  WC
Format:  CD
Tracks:  15
Time:  36 min.
Genre:  rock
Style:        Punk








  Discogs  ,  Download



























"difícil ser humano"
Year:  2008
Label:  WC
Format:  CD, DVD
Tracks:  12
Time:  29 min.
Genre:  rock
Style:        Punk








  Discogs  ,  Download


























"cuando las bocas comen silencio"
Year:  2011
Label:  Santo Grial
Format:  CD
Tracks:  11
Time:  28 min.
Genre:  rock
Style:        Punk








  Discogs  ,  Download



























"kontratiempo"
Year:  2014
Label:  Potencial HC
Format:  CD
Tracks:  20
Time:  44 min.
Genre:  rock
Style:        Punk








  Discogs  ,  Download