Friday 17 November 2023

BALERDI BALERDI

 









"idem"
Year:  1991
Label:  Gor
Format:  CD
Tracks:  8
Time:  27 min.
Genre:  rock
Style:        Indie Pop








  Discogs  ,  Download






















"ez gara galdu"
Year:  1994
Label:  Gor
Format:  CD
Tracks:  14
Time:  34 min.
Genre:  rock
Style:        Indie Pop








  Discogs  ,  Download



























"hobe behin gorri ezenez beti hori"
Year:  1997
Label:  Gor
Format:  CD
Tracks:  13
Time:  34 min.
Genre:  rock
Style:        Indie Pop








  Discogs  ,  Download





























"hegoko lautadaren ertzetik"
Year:  2012
Label:  Gor
Format:  CD
Tracks:  10
Time:  36 min.
Genre:  rock
Style:        Indie Pop








  Discogs  ,  Download


























"galtzen ikasteko metodoa"
Year:  2017
Label:  none
Format:  CD
Tracks:  14
Time:  50 min.
Genre:  rock
Style:        Indie Pop








  Discogs  ,  Download





























"udaberri alua"
Year:  2023
Label:  Gor
Format:  CD
Tracks:  4
Time:  16 min.
Genre:  rock
Style:        Indie Pop








  Discogs  ,  Download