Tuesday 5 December 2023

SIGUE SIGUE SPUTNIK

 








"flaunt it"
Year:  1986
Country:  UK
City:  London
Label:  Warner
Format:  CD, LP
Tracks:  9
Time:  36 min.
Genre:  electronic
Style:        Synth-Pop











  Discogs  ,  Lastfm  ,  Download  ,  Wikipedia  ,  Facebook  ,  Twitter  ,  Sputnik  

























"dress for excess"
Year:  1988
Label:  Warner
Format:  CD, LP
Tracks:  10
Time:  34 min.
Genre:  electronic
Style:        Synth-Pop








  Discogs  ,  Download




























"pirate space"
Year:  2001
Label:  Trisol
Format:  CD
Tracks:  9
Time:  40 min.
Genre:  electronic
Styyle:        Synth-Pop




































"blak Elvis"
Year:  2002
Label:  none
Format:  CD
Tracks:  9
Time:  40 min.
Genre:  electronic
Style:        Synth-Pop








  Discogs ,  Download ,  Listen To



























"ultra real"
Year:  2003
Label:  none
Format:  CD
Tracks:  10
Time:  40 min.
Genre:  electronic
Style:        Synth-Pop








  Discogs  ,  Download  ,  Listen To






























"ray of light"
Year:  2007
Label:  Cleopatra
Format:  CD
Tracks:  6
Time:  26 min.
Genre:  electronic
Style:        Synth-Pop








  Discogs  ,  Download