Thursday 2 May 2024

PIXIES

 









"head carrier"
Year:  2016
Label:  none
Format:  CD, LP
Tracks:  12
Time:  40 min.
Genre:  rock
Style:        Alternative Rock








  Discogs  ,  Download





























"indie cindy"
Year:  2014
Label:  none
Format:  CD, LP
Tracks:  12
Time:  40 min.
Genre:  rock
Style:        Alternative Rock








  Discogs  ,  Download



























"trompe le monde"
Year:  1991
Label:  Beggars Banquet
Format:  CD, LP
Tracks:  15
Time:  40 min.
Genre:  rock
Style:        Alternative Rock








  Discogs  ,  Download























"bossanova"
Year:  1990
Label:  Virgin
Format:  CD, LP
Tracks:  14
Time:  40 min.
Genre:  rock
Style:        Alternative Rock













  Discogs  ,  Lastfm  ,  Download  ,  Wikipedia  ,  Facebook  ,  Web  ,  Twitter  ,  Instagram  


























"doolittle"
Year:  1989
Label:  Beggars Banquet
Format:  CD, LP
Tracks:  15
Time:  40 min.
Genre:  rock
Style:        Alternative Rock








  Discogs  ,  Download































"surfer rosa"
Year:  1988
Label:  Beggars Banquet
Format:  CD, LP
Tracks:  13
Time:  40 min.
Genre:  rock
Style:        Alternative Rock








  Discogs  ,  Download